Методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту».
Зміст методичної роботи в школі та її організація відображені в розділі річного плану « Науково - методичне забезпечення системи загальної середньої освіти».
У 2016/17 н.р. основними формами методичної роботи з педагогічними працівниками школи були:педагогічна рада, методичні об’єднання вчителів – предметників , методичне об’єднання класних керівників, інструктивно – методичні наради, самоосвіта.
Основними проблемними питаннями в організації методичної роботи з кадрами були:
- Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення.
2.Соціалізація учнівської молоді в умовах реформування гуманізації освіти.
На засіданнях чотирьох методичних об’єднань школи ( суспільно– гуманітарного (кер.Якимишин З.В.), природничо-математичного ( кер.Проців С.М.), початкових класів ( кер. Леус М.В.), класних керівників ( кер.Бахорська Г.О.) вивчався:
- Зміст програм, їх методичний супровід;
- Розроблено методичні рекомендації, конспекти першого тематичного уроку;
- Заслухано інформацію про здійснення самоосвіти, виконання до курсових і після курсових завдань вчителями.
Протягом 2016/17 н.р. були створені необхідні умови для підвищення теоретичного професійного рівня вчителів на курсах підвищення кваліфікації та педагогічної майстерності педагогічних працівників . Успішно пройшли курси вчителі Бахорський В.Є., Бахорська Г.О., Головчак М.Я.
Для стимулювання творчого професійного росту вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів. У 2017 році атестувалося четверо вчителів: Леус М.В., Дуфанець І.В., Оприско О.І., Здебська О.С. Був затверджений графік проведення атестації працівників школи та графік роботи атестаційної комісії.
Результати атестації такі:
- Підтверджено кваліфікаційну категорію « спеціаліст першої категорії « вчителем Леус М.В., Дуфанець І.В., Описко О.І.
- Присвоєно кваліфікаційну категорію « спеціаліст першої категорії» Здебській О.С.
Члени атестаційної комісії зробили узагальнений висновок про педагогічну та методичну діяльність кожного вчителя, що пройшов атестацію склали протокол оцінювання системи й досвіду роботи.
З метою обміну досвідом роботи та підвищення педагогічної майстерності в кожному методичному об’єднанні протягом року було організовано взаємовідвідування уроків.
У 2016/17 н.р. навчально –виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.
За підсумками навчального року із 117 учнів 2-9 класів:
- 30 учнів 1-2 класів оцінено вербально
- 87 учнів 3-9 класів атестовані
- 103 учні переведено до наступних класів
- 14 учнів 9 класу випущено зі школи
- 7 учнів нарогоджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».
Відповідно до пункту 2 розділу «Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти у 4 класі проводилася державна підсумкова атестація з трьох предметів: української мови, літературного читання, математики.
За даними аналізу робіт, успішність учнів 4 класу з української мови характеризується такими показниками:
Учнів за списком
|
Писали роботу
|
Рівень виконання роботи
|
В
|
Д
|
C
|
П
|
12
|
12
|
5 уч.
42%
|
7уч.
58%
|
|
|
За даними аналізу робіт з математики, успішність учнів 4 класу характеризується такими показниками:
Учнів за списком
|
Писали роботу
|
Рівень виконання роботи
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
12
|
12
|
1 уч.
8%
|
6 уч.
50%
|
5 уч.
42%
|
|
За даними аналізу робіт,успішність учнів 4 класу із читання характеризується такими показниками:
Учнів за списком
|
Писали роботу
|
Рівень виконання роботи
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
12
|
12
|
5уч.
42%
|
7 уч.
58%
|
|
|
Щомісяця контролювалося ведення класних журналів, факультативів, гуртків, відвідування школи учнями. Перевірялися питання виконання навчальних програм, ведення щоденників, зошитів.
За підсумками перевірок підготовлені довідки, накази, які заслухані на засіданнях педагогічної ради, засіданнях методичного об’єднання вчителів – предметників, на нарадах при директору.
У новому навчальному році потрібно:
- Створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 9 класу;
- Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання;
- Забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування,Ґ широкого залучення його до вирішення питань розвитку громадянської активності;
- Разом із службою у справах неповнолітніх, громадськістю здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до бродяжництва.
|