Понеділок
23.12.2024
20:42
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 36
Друзі сайту
Це Слід знати !

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Устянська ЗОШ I-II ступенів Миколаївської міської ради Ст...

План роботи педагога-організатора на ІІ семестр 2020-2021 н.р.

звіт роботи педагога - організатора за І семестр 2020-2021 н.р.

Шкільна виховна програма

Устянської ЗОШ І-ІІ ст.. Миколаївського району 

 

Цілі виховної роботи:

-         системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація концепцій громадянського виховання особистості;

-         досягнення ефективності роботи школи щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи сімї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, без оглядності та інших  негативних проявів;

-         забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення дітей до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості і самосвідомості.

  

МІСІЯ ШКОЛИ

Набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадян України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ.

1.     Формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною культурою.

2.     Створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.

3.     Формування моральної та правової свідомості учнів.

4.     Виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

5.     Виховання почуття відповідальності за стан природного середовища та екологічної культури в цілому.

Положення про учнівське самоврядування

1.Загальні положення.

1.Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму. Це – педагогічно доцільний спосіб організації життя учнівського колективу, який дає змогу включити кожного вихованця до активної участі в житті освітнього закладу, стимулює його ініціативу і творчість в вирішенні всіх питань, які стоять перед учнями. Вихованцям надають широкі права через виконавчі структури самоуправління: активно впливати на успішність та поведінку учнів, забезпечувати належний порядок в класах, їдальні, спортивному, актовому залах, в інших приміщеннях, а також на подвір’ї школи, організовувати змістовний відпочинок.

2.Основні завдання учнівського самоврядування:

-забезпечення і захист прав та інтересів учнів;

-забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;

-сприяння навчальній та творчій діяльності учнів.

2.Організаційні засади самоврядування.

1.Найвищим органом учнівського самоврядування в школі є Кабінет міністрів

2. Кабінет міністрів обирається на навчальний рік.

3.До Кабінету міністрів обираються учні 5-9 класів(1-3 учні з кожного класу)

4. Кабінет міністрів обирається на загальношкільних зборах.

5.Президент визначається шляхом таємного голосування; прем’єр-міністр обирається членами Кабінету міністрів

6.Засідання Кабінету міністрів очолює Президент, на випадок його відсутності - прем’єр-міністр.

7. Кабінет міністрів організовує роботу самоврядування за напрямками ,яких визначено шість: навчання та дисципліна, санітарно-господарча робота, спортивно-оздоровча робота, преса та радіомовлення, робота з молодшими школярами, дозвілля.

8. Функціональні обов’язки кожного міністерства розробляються і затверджуються Кабінетом міністрів.

9.Роботу кожного напрямку очолює відповідне міністерство:

- Міністерство освіти,

- Міністерство культури

- Міністерство спорту та здоров’я

- Міністерство друку і інформації

- Міністерство праці

- Міністерство внутрішніх справ

10. На чолі міністерства стоїть міністр, який призначається президентом з числа членів парламенту.

11. Міністр призначає радників з числа учнів 5-9 класів (по 2 учні)

12. Кабінет міністрів два рази на місяць заслуховує міністерства про проведену роботу, визначає їх головні завдання на наступний період, підводить проміжні підсумки. Звітує на зборах міністр.

12.1 В кінці півріччя проводяться загальні звітно-підсумкові збори учнів школи, на яких звітують президент і всі члени Кабінету міністрів

13. У роботі Кабінету міністрів можуть брати участь з правом голосу директор школи, його заступники, педагог-організатор.

14.Засідання Кабінету міністрів протоколюється, протоколи веде секретар, призначений Кабінетом міністрів.

3.Структура учнівського самоврядування

1.Учнівстке самоврядування має двоступеневу структуру – загальну і класну.

2.Законодавчим та виконавчим органом самоврядування є Кабінет міністрів до складу якого входять: - Президент - Прем’єр-міністр - Міністр освіти, - Міністр культури - Міністр спорту та здоров’я - Міністр друку і інформації - Міністр праці - Міністр внутрішніх справ

3. Кабінет міністрів підзвітний загальним зборам учнів.

4.Основні завдання кабінету міністрів учнівського самоврядування

1.Міністерство освіти. Головне завдання міністерства – допомогти вихованцям успішно вчитися, підтримувати належний порядок та дисципліну в школі. З цією метою міністерство:

- Проводить систематичний аналіз успішності учнів, доводить результати аналізу до відома колективу школи на шкільних лінійках.

- Організовує допомогу відстаючим учням, залучаючи до цієї роботи кращих учнів школи.

- Контролює відвідування учнями навчальних занять, самопідготовок.

- Організовує активну участь в шкільних ,районних, та обласних олімпіадах.

- Виступає з ініціативою перед дирекцією школи про заохочення кращих учнів за зразкове відношення до навчання та досягнуті успіхи.

- Готує пропозиції Кабінету міністрів, адміністрації школи щодо удосконалення самоврядування з цих питань.

- Тісно співпрацює з іншими міністерствами з усіх загальних питань, може проводити спільні засідання по розгляду нагальних проблем.

2.Міністерство культури. Головне завдання міністерства: організувати цікавий і змістовний відпочинок учнів. З цією метою міністерство:

-Керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свята народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів.

-Організовує оформлення школи та класних кімнат.

- Несе відповідальність за утримання і підготовку програми художньої частини і програму дозвілля.

-Встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубами, будинками культури, будинками дітей та молоді, музеями.

-Домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторії для учнів.

- Вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, проводять запис в гуртки .Організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

- Організовує роботу бібліотечного активу.

3.Міністерство спорту та здоров’я. – організувати активну участь всіх вихованців у спортивному житті школи. З цією метою міністерство:

- Організовує профілактичну та спортивну роботу в школі.

- Залучає учнів до роботи спортивних секцій.

- Організовує в школі роботу спортивних секцій, спортивні змагання .

- Організовує фізкультурні перерви.

- Слідкує за чистотою класних кімнат і всієї школи.

- Проводить профілактичну роботу з питань здоров’я.

- Пропагандує здоровий спосіб життя, веде боротьбу зі шкідливими звичками.

- Заохочує учнів до гарячого харчування у шкільній їдальні.

- Організовує роботу шкільної агітбригади.

4.Міністерство друку та інформації. Головне завдання міністерства : через стінну пресу постійно інформувати вихованців про життя школи.

З цією метою міністерство:

- Організовує роботу шкільного прес-центру. Систематично випускає шкільну газету.

- Проводить конкурси і тематичні виставки малюнків.

- Залучає до роботи прес-центру юнкорів з різних класів.

- Правдиво і об’єктивно відображає шкільні події.

- Проводить навчання юних кореспондентів і художників.

- Проводить конкурси класних куточків і газет.

- Продовжує вести літопис школи.

- Допомагає в оформленні школи.

5. Міністерство праці.

Головне завдання міністерства – створити і постійно підтримувати належні умови для всіх школярів. З цією метою міністерство:

-Приймає активну участь в організації чергування по школі, інформує про хід та результати чергування на загально шкільних лінійках і зборах.

- Разом з адміністрацією школи створює учнівські бригади по ремонту меблів та іншого інвентаря класів.

- організовує активну участь всіх вихованців в озелененні території школи, насадженні квітів, догляд за ними.

- організовує активну участь всіх вихованців у проведенні поточних ремонтів приміщень школи.

6.Міністерство внутрішніх справ.

- Надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотримані учнями правил для учнів.

- Призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи.

- Виходить з пропозиціями на батьківський комітет, шкільний парламент з питань поведінки учнів.

- Організовує випуск листівок. Використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни.

Статут учнівського самоврядування

І. Загальні положення

1. Учнівське самоврядування регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту школи.

2. самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками. ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів школи.

3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування Права і обов`язки

1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є Кабінет міністрів 2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання учнівського парламенту, яке проводиться 2 рази на місяць.

3. Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

4. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5. Президентом учнівського колективу може бути учень 9 класу, який обирається таємним голосуванням вчителів та учнів школи.

6. Форми діяльності центрів визначаються на засіданнях парламенту.

1. Шкільний парламент:

- бере участь у складанні річного плану роботи школи;

- координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

- контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

- приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

- вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

- бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

- веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

- проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

- організовує роботу центрів, учнівських малих ініціативних груп, клубів тощо; Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування 1. Міністерство «Освіти»:

- проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

2. Міністерство Внутрішніх справ:

- забезпечує захист прав та інтересів учнів;

- організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

- контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

- організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

- контролює та оцінює чергування по класах;

- контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного розпорядку учнів);

- контролює відвідування учнями школи;

- надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

- організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

- розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

- організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

3. Міністерство культури:

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

- вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

- в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

- організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів"); - організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.

4. Міністерство спорту та здоров’я:

- пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

- залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

- організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

- проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

- організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

- контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

- приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;

- проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

5. Міністерство праці:

- виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

- створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

- організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

- проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

- організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

- веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

- викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

- проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

- піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих; - організовує проведення трудових операцій, десантів.

6. Міністерство інформації:

- забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі;

- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

- забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.