Субота
18.05.2024
19:04
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Друзі сайту
Це Слід знати !

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Устянська ЗОШ I-II ступенів Миколаївської міської ради Ст...

10:53
Самооцінка виховної роботи школи

Організація виховної роботи ЗНЗ

 

 Ступінь впливу навчального закладу на соціальну адаптацію учнів

 

                  Виховна робота у школі спрямована на реалізацію  законів  України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту»,державних національних програм.

 Проблема над якою працював колектив : «Формування в учнів особистісних ознак громадянина України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури». Головна увага приділяється формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

Цілі виховної роботи

-          системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація концепцій громадянського виховання особистості;

-          досягнення ефективності роботи школи щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім’ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень бездоглядності та інших негативних проявів;

-          забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення дітей до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості і самосвідомості.

Місія школи

  Набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадянина України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

 

 

  Питання виховної роботи розглядається  на нарадах при директору : «Аналіз планування виховної роботи в колективах», «Аналіз роботи гуртків»,  «Про результативність участі учнів у позакласних заходах» та ін.., на засіданнях педагогічної ради, батьківських зборах, засіданнях методичного об’єднаннях класних керівників.

            В основу процесу   навчання і виховання  покладено християнські цінності: повагу , любов до дитини , бажання творити добро , бути милосердним – і  це забезпечує  уміння розуміти дитину , сприймати її з усіма позитивними та негативними рисами, такою, якою вона є.     

Працює рада профілактики , на засіданнях  якої  обговорюється поведінка учнів, схильних до правопорушень. Організовуються зустрічі з працівниками  міліції , підтримується  зв'язок з дільничим інспектором, з відділом у справах сім'ї та молоді  Миколаївської райдержадміністрації.

 

(Лекція про боротьбу з алкоголізмом)

Учні, схильні до девіантної поведінки, перебувають під постійним контролем  педагогів-наставників та адміністрації школи. У 2010-2011 навчальному році на внутрішкільному обліку стояв 1 учень, у 2011-2012 та 2012-2013 н. р. – жоден учень не стоїть на шкільному контролі. Це свідчить про ефективні методи впливу на цих дітей як з боку педагогічного колективу, зокрема класних керівників,так зі сторони учнів.

Аналіз виховних заходів показує, що виховна робота проводиться на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів.

Участь учнів у виховних заходах

Виховання дитини – це не лише система цілеспрямованого і планового формування світогляду, переконань, почуттів, волі й характеру, потреб, здібностей, але й адаптація її в соціальному середовищі та відбиття його характерних ознак  у світогляді, поведінці, повсякденній діяльності та відносинах особистості з оточуючим середовищем. Виходячи з цього  виховна робота в школі є різноплановою та проводиться за такими напрямками :

-  громадянське виховання;

- родинно-сімейне;

- трудове;

- екологічне;

- правове;

- морально- етичне;

- превентивне;

- робота з батьками;

-формування здорового способу життя.

Ø  Конкурси:

  • «Славетні імена України – С. Бандера (Головчак М. Я.) – 2015 р.
  • «Церква, що встала з руїни» (Коваль Т. І.) – 2014 р.
  • «Сурми звитяги» (Клим М. С.) – щорічно
  • Літературно – музична композиція  до Дня української мови  (вчителі-мовники, педагог - організатор) – щорічно
  • знавців української мови ім. П. Яцика (Якимишин З. В., Здебськп О. С.) – щорічно
  • «Об’єднаймося ж, брати мої !» ( вчителі української літератури) – щорічно
  • «Історія міст і сіл Миколаївщини. Історія с. Устя» (Головчак М. Я.) - 2015 р.
  • Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка (вч. української мови та літератури) – щорічно

Ø  Акції і операції :

 

  • «Пам’ятники і могили села» (Проців С. М., Мусій Н. Р.) – щорічно
  • «Незабудки пам’яті» (класні керівники) – щорічно
  • «Запали свічку» ( Головчак М. Я., кл. кер.) – щорічно

 

Ø  Лінійки-реквієми:

  • «Україна пам’ятає – світ визнає»  (голодомор)(Мусій Н. Р., Головчак М. Я.) – щорічно.
  • «Гортаючи страшні сторінки минулого» ( УПА, ЗУНР) (Головчак М. Я. , Мусій Н. Р.) – щорічно
  • «Пам’яті героїв Крут» (Головчак М. Я. , Мусій Н. Р. , Клим М. С..) – щорічно
  •  «День Злуки» (Головчак М. Я. , Мусій Н. Р. , Клим М. С. ) – щорічно

 

Ø  Святкові виступи:

  • «Їх тут триста як скло товариства лягло» (Головчак М. Я. , Мусій Н. Р. , Клим М. С.) – 2016 р.
  • «Що ж тобі суджено, мовонько – мово?» (до Дня української писемності і мови) ( Здебська О. С., Якимишин З. В., Клим М. С.) – щорічно
  • «Мово рідна, слово рідне…» (Здебська О. С., Якимишин З. В., Клим М. С.,Мусій Н. Р.) – 2015 р.
  • «Розвивайся, звеселяйся, мово наша рідна!» (Здебська О. С., Якимишин З. В., Клим М. С.,Мусій Н. Р.) – 2015 р.
  • «Сила й дух народу в його слові» (до Міжнародного дня рідної мови) (вчителі-мовники) – щорічно
  • «Моя Україно!» (.Мусій Н. Р. , Клим М. С.)  – щорічно

 

Ø Літературно-музичні композиції:

  • «Ми тебе не забули, Тарасе !» ( Здебська О. С., Якимишин З. В., Клим М. С.,Мусій Н. Р.) – 2015р.
  • «І мене в сім’ї великій, в сім’ї вольній, новій…»( Якимишин З. В.,  Здебська О. С., Клим М. С.,Мусій Н. Р.) – 2016р.
  • «Жіноча доля у творчості Т.Шевченка»(Якимишин З. В. ,Здебська О. С.) -2014р.    
  • «Ні, я жива, я вічно буду жити…» (до 140-річчя з дня народження Лесі Українки) (Якимишин З. В.,  Здебська О. С., Клим М. С., Мусій Н. Р.) – 2013р.

 

  • «Я ваша… Сеї ж землі дитина» (до 150-річчя з дня народження Уляни Кравченко)  . вчителі-мовники, педагог - організатор) – 2010 р.
  • «Співець рідного краю» (до 200-річчя з дня народження

     М. Устияновича) (вчителі - мовники) – 2011 р.

    -  «Чорнобиль не має минулого часу» ( Здебська О. С., Клим М. С.)- щорічно

      - « Птахи , що приносять щастя» (біологічне свято) (Проців С. М., Клим М. С.)    – 2014р.

- « Щасливого Різдва!» ( англ.. мова) (Бахорська Г. О.) – 2014р.

 

- «Свято Валентина» ( англ.. мова) (Бахорська Г. О.) – 2015р

 

  • Конкурси:
  •  «Моя сім’я – найкраща» (Мусій Н. Р.Здебська О.С.) (щорічно)
  • вертепів «Колядуймо разом!» ( Коваль Т. І., кл. кер.) – щорічно

Вертеп «Звістку радісну несемо » (кл.кер. Бахорська Г.О.)

 « Свята:

  • «Святе причастя, урочисте…» (Коваль Т. І..) – щорічно
  •  «Співають зорі Вифлеєму» (Клим М. С..) - щорічно  
  • «Свято Стрітення» (Коваль Т. І.) щорічно
  • «Хресна дорога» (Коваль Т. І. ) -щорічно
  • Конкурси:
  • «Сурми звитяги» (Клим М. С.) – щорічно
  •  «Квітковий вернісаж» (Проців С. М.,  кл. кер.) – щороку

 

  •  «Природа і фантазія» (Проців С. М., Здебська О. С., Оприско О. І.) – щороку
  • «Створи власну книгу» (Оприско О.І. , Мусій Н. Р.) – 2011 р.
  •  «Юний фотограф» (Здебська О. С.) – 2013 р.
  • «Слово і пісня, матусю, тобі» ( вчителі початкових класів ) – щороку

 

  • Свята:
  • «Здрастуй, рідна школо!» (Мусій Н. Р., Клим М. С..) – щорічно
  • «Зі святом, дорогі вчителі!» (Мусій Н. Р., Клим Н.) – щорічно
  • «Прощавай , Букварику!» (вчителі початкових класів) – щороку
  • «До нас прийшов Святий Миколай» (вчителі мол. кл..) – щорічно
  • Свято «А вже весна ,а вже красна » (Дуфанець І.В.,Леус М.В.,

Кравець Л.І.,Зрайло Н.П.)

  •  «Прощавай, школо!» (Мусій Н. Р. Клим М. С.) – щорічно

                              

  •  «На порозі дорослого життя» (.Мусій Н. Р. Клим М. С.) - щорічно

 

  • Конкурс
  • «Світ без насильства» (Здебська О. С. ) – щороку
  • « Конкурс на кращу екологічну стежину» (Проців С. М. ) -2010р.
  • «Прибережні смуги» (Проців С. М.) – 2016р.
  • Конкурс дитячої фотографії «Мальовнича Україна « (Проців С. М. ) 2011-12р.
  • Конкурс «Вода і життя» ( Проців С. М. )2012р.
  • Всеукраїнський конкурс з англійської мови : «Грінвіч»
  • Акції:
  • «Добро починається з тебе» (класні керівники, Мусій Н. Р..) – щороку
  • «Будьмо людьми» (класні керівники, Мусій Н. Р.)- щороку
  • «Будь милосердним» (класні керівники, Мусій Н. Р.) – щороку
  • «Серце до серця» (класні керівники , Мусій Н. Р.) – щороку
  • «Первоцвіти просять захисту» (Проців С. М. ) щороку.
  • Конкурси:
  • «Вчимося заповідати» (класні керівники) – щороку
  • «Рідкісні рослини – символи України» (Проців С. М.) – щороку
  • «Збережи ялинку»   (Проців С. М.) – щороку
  • «Моя Батьківщина -Україна» (Головчак М. Я., Мусій Н. Р..) – 2010-13 рр.
  • « Славетні імена України. М. Шашкевич» , «Григорій Сковорода» (Якимишин З. В.)- 2011-12 р.
  • Обласний літературний конкурс « Весняний легіт» ( Якимишин З. В.) – 2012р.
  • «Славетні імена України . В. Кравчук – видатний український математик» (Коваль Т. І.) 2012р.
  • Акції :
  • «Годівничка» (Кравець В. С.) – 2011, 2012 рр.
  •  «За чисте довкілля!» (кл. кер.) – щороку
  • Виставка світлин «2012 рік в історії нашої родини, рідної України»

- Інформаційні хвилини:

  • «Скажемо СНІДу – НІ!» (Проців С. М..) – щорічно
  • «СНІД – чума ХХІ століття» (Мусій Н. Р.) – 2010, 2011, 2012 рр.
  • «Увага! Грип!» ( кл. кер.) – щорічно
  • Місячник
  • «Увага! Діти на дорозі» ( класні керівники ) – щорічно
  • День ЦО
  • Змагання
  • «У здоровому тілі – здоровий дух» ( Клим М. С..) –щорічно
  • «Ідеальна пара» (Мусій Н. Р., Клим М. С.) 2013р.
  • «Олімпійський урок» (Клим М. С..) – щорічно
  • Фізико-математичний КВК (Коваль Т. І.) 2012р.
  • Хіміко- екологічна гра « Неймовірна реальність» 2012р.
  • Зустрічі :
  • з медпрацівниками ФАПу «Гігієна – запорука здоров’я» (Проців С. М.) – щорічно
  • з науковцем і письменником Олегом Гринівим та скульптором Іваном Самотосом, письменником В. Шклярем у рамках книжкової толоки. – 2012р.
  • Тижні правових знань(  класні керівники, Бахорський В.Є., Мусій Н. Р.) (щорічно (вересень, березень)
  • Рейд «Безпека руху – безпека життя» (кл. кер.) – 2012 р.
  • Екскурсії

-Зоопарк «Лімпопо» (с. Меденичі)

-в с. Нагуєвичі та м. Трускавець

- в Шевченківський гай

 -«Середньовічний Львів»

-Мукачівський замок

- Золочівський замок

- На Батьківщині І.Франка в с. Нагуєвичі

- в заповіднику «Розточчя»

- Унівська лавра

-цирк

Всю виховну роботу в школі об’єднано в єдину виховну систему. Вчителі, педагог-організатор, дирекція школи направляють свою роботу так, щоб вона була спрямована відродженню і утвердженню духовної культури, вихованню фізично здорового, духовно багатого покоління.

У школі вдалося розвити модель системності у виховному процесі через проведення різних тематичних годин, годин спілкування, створення гуртків. Сам дух школи, зовнішній і внутрішній вигляд спонукають педколектив працювати над виробленням в учнів естетичних смаків і поглядів. У школі відбувається пошук сучасних форм і методів роботи з класними керівниками. Специфіка роботи класних керівників та педагога-організатора полягає в тому, що вони залучають до виховної роботи вчителів-предметників, батьків, самих учнів, використовують різні форми і методи, що робить сам виховний процес цілеспрямованим і системним.

Класні керівники нашої школи починають свою роботу, насамперед. Зі знайомства з батьками, адже керуються у своїй роботі словами А. С. Макаренка про те, що батько і мати – найкращі вихователі, вони повинні впливати на поведінку своїх дітей, навіть якщо їх немає поруч.

У школі створено батьківський всеобуч, до складу якого входять класні керівники, педагог-організатор, члени учнівського самоврядування, батьки, психолог. Засідання цього всеобучу проводиться раз у півріччя. Класні керівники вивчають умови проживання учнів у сім’ях, проводять разом з психологом анкетування і тестування про мікроклімат у сім’ях. Також у школі 2 рази у півріччя проводяться батьківські збори.

У школі діє тісний зв'язок педагогічного та учнівського колективів з громадськістю. Учні часто виступають у Народному Домі, біля пам’ятника Т. Г. Шевченку, доглядають за могилою воїнів УПА, сквером біля пам’ятника Т. Г. Шевченку, очищають береги річки Дністер.

Звичайно є ще над чим працювати. Це , насамперед, посилити роботу психолога по виявленню в учнів шкідливих звичок та їх усуненню. Більше запрошувати до школи батьків, а саме – не тільки на батьківські збори чи виховні заходи, а й на відвідування уроків. Також посилити роботу щодо екологічного виховання.

Переглядів: 495 | Додав: Olya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: